Denon DVD-2500BT

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Denon DVD-2500BT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

Michel72NL 03-04-2011
Geschreven voor: Denon DVD-2500BT

Na enkele films (BD en DVD) en CD's gezien/geluisterd te hebben kan ik niks anders zeggen dat dit apparaat geweldig is.

De audio is goed (CD) maar het beeld is fenomenaal, zelfs anno 2011 levert deze speler (uitgebracht in 2008 meen ik) een beeld dat door weinig andere spelers is te evenaren.

Ik heb er 495 euro voor betaald bij Stassen in Tegelen, een koopje.

Let wel dat jouw versterker het signaal kan decoderen, want dit is enkel een loopwerk!

chris457788 20-08-2009
Geschreven voor: Denon DVD-2500BT

oke ik hoef niet veel meer te zegen over deze speler ik heb hem ongveer een maandje.
ben veel met video bewerking bezig op bluray met een sony tg3 en lg brander . deze spelers draait ze allemaal heeft nergens geen probleemen mee ook avchd is geen probleem. bij aankoop raad ik welaan deze speler bij erkende denon dealers te koopen . look&listen (de importeur) verleend ander geen direct garantie , dat is wel een adertje onder het gras met denon spul , dus beware. voor de wijter een top spelers .

dre69 25-11-2008
Geschreven voor: Denon DVD-2500BT

Een week in mijn bezit. Had hiervoor een Pioneer 989I en daar was ik al zeer te spreken over maar deze speler overtreft de Pioneer klankmatig een behoorlijk stuk! DVD beeldweergave van de Pioneer is wat beter maar klankmatig is de Denon beter.
Het is zelfs een goede CD speler! Kortom zeer tevreden.
Speelt samen met de Denon AVR-3808 en 4 maal Elac 203.2 plus center en 2 maal Rel Quake. Beeldscherm Pioneer FDE 436.

Jac de Bruin 16-11-2008
Geschreven voor: Denon DVD-2500BT

Deze Blu-ray speler is het beste wat nu te koop is.
De Kwaliteiten van deze speler zijn met geen andere blu-ray speler te vergelijken.
Een zeer helder en scherpbeeld met levens echte kleuren en een geluid van zowel Blu-ray, DVD en CD's zijn in elk formaat van hoge kwaliteit. De prijs voor het geen hij leverd gepast.Het is nog niet mogelijk om SACD's af te spelen.
Maar in combinatie met mijn Denon AVR 4308 en mijn Focal luidspreker set (816W+807+cc800) een droom installatie.

Louis40bier 27-10-2008
Geschreven voor: Denon DVD-2500BT

Deze speler nu 1 maand in gebruik samen met Denon receiver 3808.
Perfecte combinatie. Perfect beeld en geluid. Kan me niet voorstellen dat het nog beter kan.

JayDeeNL 21-10-2008
Geschreven voor: Denon DVD-2500BT

Heb de speler nu een tijdje in huis in combinatie met een Pioneer plasma scherm en een Denon avr4308. Hiervoor een ps3 gehad en kan nu toch echt zeggen dat een spelcomputer geen films kan afspelen zoals deze Denon. Echt waanzinnig strak, fantastisch diepe maar ook natuurlijke kleuren, totaal geen digitale artifacten en het geluid heeft helemaal een extra dimensie. Een verschil van dag en nacht eigenlijk, alleen al voor het geluid. En profile 2? het zal wel, het gaat mij toch echt alleen om de beeld en geluidskwaliteit.

BDC 15-10-2008
Geschreven voor: Denon DVD-2500BT

Perfecte speler! Beeld en geluid bijzonder goed. Zwaar gebouwd en strak uiterlijk. Ben er erg blij mee. Alleen HDMi, dus totaal geen storing mogelijk door DA converters. Kijk uit met de kleur, 2 soorten zilver!! De premium silver past het beste bij mijn Onkyo set. AVCHD werkt niet, gebrande DVD's wel. Eerste high-end blu-ray speler: nog in het zilver ook!! Aanrader!

veldhoven 12-10-2008

Werkelijk een klasseprodukt. Super beeld, super gelui. Werkelijk een aanrader